« ...آخ
چقدر دور میدان چرخیدن خوبست
چقدر روی پشت بام خوابیدن خوبست
چقدر باغ ملی رفتن خوبست
چقدر مزهی پپسی خوبست
چقدر سینمای فردین خوبست
و من چقدر از همهی چیزهای خوب خوشم میآید....»(1)
فروغ فرخزاد
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۴ساعت 14:16  توسط محمود ساطع
|